Eylül 17, 2013

HOŞ GELDİN EYLÜL :)


En sevdiğim ay bugün tam anlamıyla gelmiş oldu. Ne güzel yağmurlu bir güne uyandım bu  sabah. Bu duruma uygun giyinip, en sevdiğim aksesuar şemsiye ile yürümeye başladım. Kendimi bir müzikalin içinde hissederek, mutlu mesut şarkılar söyleyerek yürüdüm servisi beklediğim yere. Niye sabahın altısında yatağımdan kalktım demedim.
Tentemin altında servis bekliyorum.
Çöpçülerle beraber çıkıyorum ben dışarıya :))

Benim bacaklarım yamuk mu acaba diye düşündürdü bu fotoğraf:)) Bu ayakkabılar da annemin tavsiyesi idi. Kemal Tanca'dan ama ben sevmiyorum çok. :)
Çok önceden bir burç yorumunda oğlak burcu yağmurda da gülmeyi başarırsa çok mutludur demişti. Orada daha derin bir anlam vardı ama ben somut yöne çekeyim. :)) Yağmur yağıyordu ve ben çok mutluydum. Bu durumda olmamda arkadaşlarım ve en çok da eşimin payı var. Hepsine sonsuz teşekkürler.

Bu camiye her sabah merhaba diyorum, arkasında da ''Selam'' filminin afişi var. Sabah yatak odamın penceresinden selam diyorum afişe:) Biraz deli olduğumu kabul ediyorum. İdare edin.
 Sabah serviste de canım Ateş'im ile güzel paylaşımlarda bulunarak gittik iş yerine. Allahım bana böyle tatlı bir insanı arkadaş olarak gönderdiğin için çok şükür sana. :))
Allahım mutluluk yumağı olmuşum. Bakın ne diyeceğim; Sizin moralinizi bozmaya çalışan insanlara dönün ve kocaman bir gülümseme hediye edin. Ben öyle yapıyorum. Onlarsa kendi kendilerini yiyip bitiriyorlar. Ben mutluyum. Aynaya baktığımda kendimi güzel buluyorum, eşime baktığımda tekrar aşık oluyorum. Arkadaşlarımla konuştuğumda binlerce güzel söz işitiyorum. Daha ne isteyeyim ki! 

8 yorum:

  1. Sabah 6'da servis bekelemek, eski iş yerine dönüş, yağmur, sevmediğin ayakkabılar ve herşeye rağmen tebessüm:) Yuppiler yuppisi ki böylesin o halde herkese ve herşeye inat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni seviyorum Gulchine...:))))Pazar günü beni dopinglediniz ya bebeğim sağolun:))

      Sil
    2. Ya zaten şu hayatta enerjini düşüren kimseyi etrafında tutmamak lazım baby:) Ben seviyorum ki ayrıca...

      Sil
    3. Pek sevmediğim biri bana bu öğüdü vermişti zamanında :DDD Bende öğüdünü tuttum. Ay çok mutluyum, sağolsun:))

      Sil
  2. canım nugim sen olmasan köyüme nasıl bir enerjiyle giderdim hiç düşünemiyorum...iyi ki varsın...ben de eylülü seviyorum...bir gün başka yerlerde güne 'merhabâ' diyce:z ve bu beklediğimiz köşeyi hoş tebessümlerle hatırlıyca:z :)inşallah...(ateş)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateşim benim... Sen bir tanesin bunu biliyorsun di:l mi? Ben her zaman senin hayatında oluca:m için, başka Eylül ayını senle beraber geçirirken bu seneyi başka bir yerde hatırlıyca:z... :)) diksiyon kurallarına uygun olmuş di:l mi? :DDD

      Sil
  3. bencede en güzel aylardan biridir ne soğuk ne sıcak ne hep yağmur ne hep güneş her duyguyu bir arada barındıran bir ay hoşgeldi sefalar getirdi gidiyor bile...
    o güzel enerjinden etkilenmemek mümkün değil nugicim iyi ki tanıdım seni yahu öperim... ;)

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...