Mayıs 06, 2013

MART MENEKŞELERİ

Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...

Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez.

Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adasında geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder.

Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikâyesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir...

Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği büyüleyici bir roman… İlk kitabı Mart Menekşeleri ile Library Journal En İyi Kitap Ödülüne layık görülen Sarah Jio, insan kalbinin, ne kadar hatalı olursa olsun sevdiklerimizi her zaman affedeceğini eşsiz bir dille anlatıyor.

Bu kitabı iki hafta önce bitirdim ama hakkında yazmaya vakit bulamadım. Kitap gerçekten çok güzel. Çok duygusal bir hikaye. Zaman zaman gözlerim doldu. Zaten ben kitap okurken sanki kitabı yaşıyorum. O yüzden metroda giderken eğer kitap okuyorsam durduk yerde ağlayıp, durduk yerde gülebiliyorum. :)) Kitabın sonunun gelmesini iple çekeceksiniz ama bir yandan da hiç bitmesin isteyeceksiniz. Bence bu romanın acilen filmi çekilmeli. Film için çok uygun bir konusu var. Belki bir gün yaparlar. Kesinlikle tavsiye ediyorum. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...