Mart 12, 2013

DECO # 4

 Bu haftaki deco bölümünde ''Altıncı cadde'' den aldığım nar resimli, 3 boyutlu duvar panolarından bahsetmek istiyorum. Ben evlenirken ayrıntılı bir alışveriş yapmadım. ''Eşyalar otursun, daha sonra zevkime göre süs eşyası vs alırım'' dedim. İyi ki öyle yapmışım. Şu anda evimdeki her eşya benim ve eşimin zevkini taşıyor, bu yüzden bana güzel geliyor. Zaten önemli olanda evinizdeki eşyalardan sizin memnun olmanız. Tabii benim alışveriş yapmaya pek vaktim olmadığından, eşyaların çoğunu internetten satın aldım. Çok da memnunum. Altıncı cadde çok güzel bir site, aldığım her şeyden de memnun kaldım.
Panolara gelecek olursak; bu panoların amacı duvarda ''niş'' etkisi yaratmak. Biz kiracı olduğumuz için kafamıza göre tadilat yaptıramayız evde, bu yüzden benim gibi niş hastası bir insan için bu panolar çok güzel oldu. Aldığım tepkilerden de amacıma ulaştığımı gördüm. Her gelen '' Aaaaa, niş mi yaptırdınız?'' diye soruyor.
 Ben panoları yemek masamın olduğu bölüme yapıştırdım, hem salon kapısı da karşı çaprazında kalıyor, böylece kapıdan giren ilk panoları görüyor. Uzaktan da tam istediğim etkiyi yapıyor. Eşim beni dinleyip biraz daha aşağıya yapıştırsa iyi olacaktı ama ne yapalım. Erkeklerde de  objeleri böyle tepelere asma huyu var. Bir arkadaşımız ev hediyesi olarak ferforje bir pano armağan etmişti. Şuraya asabilirsiniz diye gösterirken pano neredeyse tavana değecekti. Ne yani boyunuz büyük anladık ta, belki de objeler benim gibi 1.58 cm insanlarla göz hizasında olursa daha hoş durabilir. Öyle değil mi bayanlar? :)))
Yemek masası ve panolar da böyle görünüyor. Masanın üzerinde de narlar var. Ne kadar çok nar düşkünüymüşüm ben, iyiki bir moda olmuş yani...
Bu arada orada görünen kapı da, çalışma odasının kapısı. Salonumuzun tek kusuru belki de bu! Ama biz onu avantaja çevirdik. Çalışma odası her zaman istediğim bir odaydı. Salonla bir olması da iyi oldu. Ama kitaplıkta test kitapları yerine benim romanlar olsa daha çok memnun olacaktım ama eşim öğretmen olduğu için önceliği var kitaplarının.
Güzel bir gün diliyorum. :)))

9 yorum:

  1. Gerçekten de niş gibi duruyor, benim de yemek masamı arkası boş şuanda. Hemen siteye girip iceliyorum. Umarım satışta vardır..

    YanıtlaSil
  2. Umarım.Siteden siparişimi inceleyim dedim belki ürünün markası yazıyordur diye ama yazmıyordu.

    YanıtlaSil
  3. :) duvarlarımda sadece puzzellarıma yer var :D süs sevmiyoum ben ama gerçekten niş etkisi yaratılmış eşiniz birazda yamuk yapıştırmış sanki:) takıldıgım gıcık konulardan işte:) kırmızı bende severim ama evde kırmızı eşyam şimdilik yyok ilerde sohbet odası yapmayı planlıyorum bende şalışma odası yerıne:) o odada kırmızı bır koltuk hayal edıyorum :) hatta alacagım koltuklar bellıde ıste zaman lazım.

    YanıtlaSil
  4. :) panolar yamuk değil de fotoğrafı çeken yamuk:DDD ben fotoğraf çekme özürlüyümde biraz:)))
    Sohbet odası da hoş bir fikir, bende ev satın alabilirsek çalışma odasını büyütmek istiyorum ve oraya kırmızı bir köşe takımı almak istiyorum. uzanıp kitap okur, ya da battaniyemizi alıp film izleriz. şu anda da bir kanepe var çalışma odasında ama ben hiç rahat etmiyorum onda. Hayallerini bir an önce gerçekleştirirsin umarım.

    YanıtlaSil
  5. umarım ıkımızde gercekleştırelı en yakın zamanda calısma odasında tv olmaz:) bence ben sohbet odasına tv falan koymam dıyorum sadece muzık olabılır:) hahahah fotograf yamuk o da olabılr:) Ankaradaymışsın sanıyorum sende, geçen etkinlik vardı gelmedin haberin olmadı sanıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. bizim çalışma odasında hem tv var hem pc, ama ikisiyle de barışığız :DDDD
    panolar gerçekten yamuk değil su terazisi kullandık, takıntım vardır benim yamuk şeylere amma velakin fotoğraflar yamuk. demekki ben bu kadar dikkat ederken kendim yamuğum :DDDD
    evet bende Ankara'dayım fakat etkinlikten haberim yoktu, haberim olsa da cuma günü gelemezdim, kırıkkale'de çalışıyorum. :(((

    YanıtlaSil
  7. bende pc basındayım karsımdada tv ama ıkısındende haz etmıyorum aslında:)
    hımm kırıkkaleye gıt geş yapıyorsun hergun sanıyorum zormus ısın kolaylıklar dılıyorum ;) evet cuma gunu yapıldı aksam saat 20:30 gibi bitti neyse başka zamanlara arada etkinlikler olacak gibi etkınlık olmasada blogeerlar toplanıyor onlarada katılabılırsın hos bende katılmadım onlara 2 defa bulusmuslar snradan haberım oldu bakalım hayırlısı dıyelım o zaman ;)

    YanıtlaSil
  8. Etkinlik Lush etkinliği sanırım blogumda yazmıştım ya. Zaman bana uymadığı için gidemedim. Sen takip etmedin mi konuyu?

    YanıtlaSil
  9. Ben ya o yazıyı okumadım, ya da görmedim. Gerçekten de bilmiyordum. Artık önümüzdeki etkinliklere bakacağız.

    YanıtlaSil

Çalıştırın parmakları canlarım
( Blog linki yazılan yorumları kesinlikle yayınlamıyorum. Zaten yorum yapınca blogunuzun linkini bırakmış oluyorsunuz. Lütfen buna dikkat ediniz, teşekkürler)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...